lördag 9 augusti 2008

Guldkant på tillvaron

Idag var jag med om ett sånt där moment som förgyller vardagen. När jag, fanny, cissi, linnéa och korven hade vaknat till liv, ätit och drömt om att bo i Sundbyberg tog vi pendeln hem mot Märsta. Men i Karlberg skulle det inhandlas macka från en sån där automat på perrongen ni vet? vi betalade för en, men sen kunde vi fortsätta välja, och det gjorde vi..! tills tåget avbröt, men det hela avslutades med att vi satt nöjda på pendeln med 3 godispåsar, 2 mackor, vatten och choklad. Det gjorde min dag :)

Sen vaknade min lite mer seriösa sida till liv, då vi hade hej då-fika för Lotti som flyttar och ska börja plugga. Hon är tuff.

Inte lika tuff var jag när jag, jessika och aron kollade på the orphanage. Obehaglig som tusan och jag tror inte jag andades mer än några minuter under hela filmen. Och nu ska jag sova... de blir nog.. kul.

Inga kommentarer: